close

日本人氣熱賣淨膚水 EAUDE MUGE 正式登陸香港!!!

IMG_3482.jpg

💁🏻‍♀️有冇發現明明已經好勤力成日洗面但皮膚依然存在暗瘡粉刺🌚暗雅等問題,好多時皮膚出現問題係因為未夠清潔乾淨

其實我自己一向習慣洗完面後都用爽膚水抹一抹令肌膚更潔淨💧

最近我做足功課,搵左係日本暢銷由日本小林製藥旗下藥用護膚品品牌 EAUDE MUGE 安黛抹

肌,品牌係日本已有超過60年歷史,其皇牌淨膚水被日本人視為解決女性及男性「問題肌」嘅神

水!

神水被受追捧,更喺2014及2015年連續兩年獲得日本美容界權威網站@COMSE大賞化妝水第二名,到底佢係咪真係咁有魔力呢~

今次我使用產品包括:
EAUDE MUGE Clear Washing Foam 安黛抹肌輕爽潔面泡
EAUDE MUGE Clear Lotion 安黛抹肌淨膚水

IMG_3483.jpg

Step1 用潔面泡

按壓2-3泵潔面泡置於手掌上,在濕水的面部輕輕打圈潔面(記得唔好咁大力卒塊面!!!)

潔面泡以細密連綿的泡沫,將肌膚上既污及多餘皮脂洗淨

IMG_3510.jpg

泡沫豐盈,輕按於微濕既肌膚表面,之後以清水充分洗淨

帶來輕爽滑溜素肌,同時為肌膚保濕鎖水

過水後感覺潔淨清爽沒有繃緊不適感,水噹噹的~

Step2 後用淨膚水

IMG_3498.jpg

配合甘草及IPMP成份,有效抗炎殺菌,能紓緩及改善粗糙問題,護理有暗瘡或粉刺的肌膚

抺完明顯睇到污垢,感覺真係乾淨左好多,係日常護膚當中,透過加入以淨膚水抹面抹頸的一步

將肌膚表面既殘留污垢、過剩皮脂及老化角質抹走

亦同時給予肌膚水潤,全面呵護,一抹淨化問題肌

肌膚淨化後,不但有效預防肌膚煩惱再生,更可為肌膚打好底,之後再搽其他護膚品都會更易吸收架~

萬寧、屈臣氏、莎莎有售
希望大家喜歡我的分享,多謝收看!

歡迎聯絡我合作或分享事宜

Email: ching829520@gmail.com
Instagram:__ali.c
Facebook:iamalichan
 

arrow
arrow

    李先生與陳小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()